duminică, 10 aprilie 2011

Noi frumuseti...


  Stau în pat si privesc cum razele soarelui îmi inunda camera...cum razele lui îmi cuprind picioarele...
Acum ceva timp plouase...
Off...si m-a durut ploaia...!
M-a durut dragostea mea pentru ca a şters urmele paşilor tai imprimate pe străzi...pentru ca ti-a furat parfumul sublim si l-a luat cu ea departe...pentru ca te-a atins...te-a atins scumpul meu...ti-a atins fruntea,buzele,ochii si mainile iubitul meu...mainile tale...


Mainile pe care le ador...mainile tale...ce mă linistesc...si îmbrăţişarea ta !
Aroma ta diferită si extraordinar de frumoasă si caldă...

Mi-e tare dor de tine...mi-e tare dor sa mă ti în braţe si sa ne plimbam ca doi copii pe marginea lacului...

Fiecare particica din mine îmi spune ca te iubesc...nu-mi lua comoara asta...lasă-mă...sa cladesc un loc al nostru...o lume pentru noi...doar noi doi scumpul meu...cu scoici,valuri si soare cald...alături de chitara si tu...

                                    Iubirea mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu