vineri, 20 mai 2011

00:00


Ceasul bătea tăcut,tandru si atat de rece în ultimul timp ora 00:00. O bătaie specifica celor seci,celor reci si goi de ei.
Pe chip mi se tot citea ingrijorare...iar urma copacilor rămaşi fără culoarea lor de început mă făceau sa cad intr-un etern abis !

Mă tot întrebau de sanatate...planuri de viitor...idei...concepţii si tot ce tine de categoria ''nou''...cunoştinţe vechi...prea vechi,iar spre uimirea mea le ţineam încă bine minte.

Le răspundeam la toţi cu un amar extraordinar de slefuit pentru a nu le lasa o impresie proastă...
 - Bine....sunt bine ! Voi fi bine !

Adevărul e ca obosisem de detalii,prea mult si foarte bine...eram si trăiam pe un singur principiu,o singura dorintă ( mangaiere a coapselor mele reci în miez de noapte, la răscruce de anotimp ) - tu !
Mi-era totul nou,ciudat,sec...toţi erau interesaţi de mine...despre tine..nimeni ! nici măcar un cuvant .
...Plecasei de ceva timp ! ... plecasei din lumea noastră,plecasei de pe cearsaful tău preferat si ai avut grija sa-ti uiti urma si parfumul în sufletul meu...

În ultimul timp viaţa-mi e monotonă ! ...mă obisnuisem sa adorm pe petale transformate în mangaieri de noapte buna si începusem sa îţi scriu orice si oricand !


În fiecare seara...îmi golesc inima ! de dor...
Dar pana în zorii zilei se umple la loc !
Te caut zadarnic în orice loc al sufletului si vieţii mele... Si storc orice amintire a privirii tale...a parfumului tău...
Ce îmi tresare din somn inima !
Te simt parte a sufletului meu indiferent de toate convingerile pe care le-ai avea...
Te stiu istorie din istoria mea...cu bătălii...frumuseţi...renaşteri...învieri...  Si focul specific războaielor...

   În fiecare seara îmi golesc inima...
   Dar pana în zori se umple la loc !
   Se umple la loc cu amintiri de tine...                                              
   Cu parfumul tău de zori de zi de anotimp...

                     Si caut zadarnic....caut zadarnic !
                     O faclie...un cuvant ce ai lăsat în urma !

Un comentariu: