duminică, 12 iunie 2011

Vis...

M-am trezit în miez de noapte bajbaind după o urma de tine...
Sufletul îmi era sagetat de un dor nebun , iar izvorul buzelor mele era sec !
M-am trezit in miez de întuneric ratacit căutîndu-ti mana...căutîndu-ti buzele si ochii (lumini ale vieţii mele sacre) însă totul în jurul meu era mult prea gol si trist !
Patul prea mare si rece îmi alunga visele departe către drumul geamului uitat deschis !
Cate un fior îmi cuprindea sufletul insangerandu-l din nou si din nou cu arome de tine... Iar si iar îţi simt lipsa...mai mult decat niciodată...si caut zadarnic picături de tine ce îmi împrăştie sufletul către zari ce-ti poarta numele...

Dar acum voi dormi...intampinand privirea ta sublimă...ce îmi va frange aripi marginite...în zile reci de vară...mă voi ''trezi'' cu tine...voi ''adormi'' cu tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu